Holland! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Martijn Swart - WaarBenJij.nu Holland! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Martijn Swart - WaarBenJij.nu

Holland!

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

18 Juni 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Zo, hier weer een verslagje van mijn wilde avonturen in Johannesburg! Nou, wild, dat valt ook wel mee, vooral elke dag werken en een beetje proberen alle apparatuur werkend te houden (wat overigens uitstekend lukt).

Maar... soms ook hele leuke dingen... Zo zat ik vrolijk op de perstribune (dank NOS) bij de wedstrijd Nederland - Denemarken in Soccer City! Bizar groot en mooi stadion. Bloed uit mijn oren van de Vuvuzelas... wat een herrie zeg. Overigens ben ik dus stiekem toch wel blij dat Bafana Bafana gisteren verloren heeft, kon ik tenminste rustig slapen. Alhoewel... het is winter en dus ook veel te koud, als in: het vriest 's nachts. En aangezien mijn raampjes erg dun zijn, vriest het dus ook op mijn kamer. Ik durf het niet aan om de gaskachel de hele nacht te laten branden.

Volgende week vlieg ik nog even heen en weer naar Kaapstad, voor de laatste groepswedstrijd van het Nederlands elftal. Dus hopen dat ze die nog effe winnen, dan wordt het een leuke trip.

Dus, verder nog wat footoootjes erbij geplakt. Morgen ochtend vroeg maar weer de koude trotseren en hard aan het werk terwijl twee van mijn collegae de trip naar Kaapstad ondernemen voor de wedstrijd van Engeland.

  • 17 Juni 2010 - 22:26

    Elia:

    Je komt me bekend voor....kan me alleen niet zo goed voor de geest halen waarvan...

  • 17 Juni 2010 - 22:26

    Elia:

    Je komt me bekend voor....kan me alleen niet zo goed voor de geest halen waarvan...

  • 17 Juni 2010 - 22:37

    Bastiaan:

    Top foto's Tinus, ik hoop dat ons huis in Kaapstad dikkere ramen heeft zodat je ook eens een nachtje warm hebt. Tot donderdag in Kaapstad!

  • 17 Juni 2010 - 23:20

    Niels:

    tinuuuus super daar zeker. mooie foto's. hoe ons op de hoogte.
    als je terug bent staat de gruner klaar.

  • 18 Juni 2010 - 10:00

    Ma Swart:

    Eigenlijk ben je wel een bofkont dat je dit allemaal meemaakt. Maar je moet er wel wat voor doen natuurlijk en dat is toch wel hard werken denk ik. Leuke fot's wil er nog wel meer zien.
    liefs je ma

  • 18 Juni 2010 - 17:19

    Mark Baak:

    Have fun!

  • 21 Juni 2010 - 11:47

    Jasper:

    Tinus, coole bril!

  • 22 Juni 2010 - 10:06

    Niels R:

    Mooi zeg.
    Ik ben terug, moet nu 2 weken revalideren vanwege slaaptekort, alcohol overschot, vuvuzela's en voetbaloverdose.
    Maar was wel super.

    Jammer dat ik maar zo kort in Joburg was en dat we niet ff biertje konden drinken.

    Groet,
    N

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Woon/werk verkeer

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2010

lui...

03 Oktober 2010

Regenachtig...

22 Augustus 2010

Voetbal enzo

13 Augustus 2010

op reis

01 Juli 2010

Tour de Soweto
Martijn

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 32161

Voorgaande reizen:

21 Januari 2014 - 25 Februari 2014

Olympische Spelen Sochi 2014

17 Juni 2012 - 14 Augustus 2012

London 2012 Olympics

14 April 2009 - 29 April 2009

Beursje in las Vegas

30 November -0001 - 30 November -0001

Woon/werk verkeer

Landen bezocht: