Holland! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Martijn Swart - WaarBenJij.nu Holland! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Martijn Swart - WaarBenJij.nu

Holland!

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

18 Juni 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Zo, hier weer een verslagje van mijn wilde avonturen in Johannesburg! Nou, wild, dat valt ook wel mee, vooral elke dag werken en een beetje proberen alle apparatuur werkend te houden (wat overigens uitstekend lukt).

Maar... soms ook hele leuke dingen... Zo zat ik vrolijk op de perstribune (dank NOS) bij de wedstrijd Nederland - Denemarken in Soccer City! Bizar groot en mooi stadion. Bloed uit mijn oren van de Vuvuzelas... wat een herrie zeg. Overigens ben ik dus stiekem toch wel blij dat Bafana Bafana gisteren verloren heeft, kon ik tenminste rustig slapen. Alhoewel... het is winter en dus ook veel te koud, als in: het vriest 's nachts. En aangezien mijn raampjes erg dun zijn, vriest het dus ook op mijn kamer. Ik durf het niet aan om de gaskachel de hele nacht te laten branden.

Volgende week vlieg ik nog even heen en weer naar Kaapstad, voor de laatste groepswedstrijd van het Nederlands elftal. Dus hopen dat ze die nog effe winnen, dan wordt het een leuke trip.

Dus, verder nog wat footoootjes erbij geplakt. Morgen ochtend vroeg maar weer de koude trotseren en hard aan het werk terwijl twee van mijn collegae de trip naar Kaapstad ondernemen voor de wedstrijd van Engeland.

• 17 Juni 2010 - 22:26

Elia:

Je komt me bekend voor....kan me alleen niet zo goed voor de geest halen waarvan...

• 17 Juni 2010 - 22:26

Elia:

• 17 Juni 2010 - 22:37

Bastiaan:

Top foto's Tinus, ik hoop dat ons huis in Kaapstad dikkere ramen heeft zodat je ook eens een nachtje warm hebt. Tot donderdag in Kaapstad!

• 17 Juni 2010 - 23:20

Niels:

tinuuuus super daar zeker. mooie foto's. hoe ons op de hoogte.
    als je terug bent staat de gruner klaar.

• 18 Juni 2010 - 10:00

Ma Swart:

Eigenlijk ben je wel een bofkont dat je dit allemaal meemaakt. Maar je moet er wel wat voor doen natuurlijk en dat is toch wel hard werken denk ik. Leuke fot's wil er nog wel meer zien.
    liefs je ma

Tinus, coole bril!

• 22 Juni 2010 - 10:06

Niels R:

Mooi zeg.
    Ik ben terug, moet nu 2 weken revalideren vanwege slaaptekort, alcohol overschot, vuvuzela's en voetbaloverdose.
    Maar was wel super.

Jammer dat ik maar zo kort in Joburg was en dat we niet ff biertje konden drinken.

Groet,
    N