Cape Town - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Martijn Swart - WaarBenJij.nu Cape Town - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Martijn Swart - WaarBenJij.nu

Cape Town

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

27 Juni 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Zo, alweer een hoop gebeurd. De eerste ronde is inmiddels voorbij en het toernooi gaat nu pas echt los. Vandaag Argentinië tegen Mexico en Duitsland tegen Engeland. Leuk dag, hoe dan ook... er zijn hier een hoop mensen die ik belachelijk kan maken wie er ook wint ;-)

Donderdag even heen en weer gevlogen naar Kaapstad. Ik had kaartjes voor Kameroen tegen Nederland en die kans laat ik natuurlijk niet liggen. Zeker niet omdat Bastiaan en Robert-Jan er ook naartoe gingen. 's Ochtends die kant op gevlogen, opgehaald door Bas en RJ, kort fotootjes gemaakt en avec plaisir gekeken hoe Italië eruit geknald werd! Heerlijk. Op ons gemakje naar het geweldige Greenpoint stadion en fijn de rentree van Arjen Robben gezien. Hoop lol gehad en de volgende dag vroeg weer naar het vliegveld om in de mist richting Johannesburg te vliegen. Wat een verschil is Kaapstad met Johannesburg... Vele malen leuker, voelt als een fijn mediterraan vakantieoord.

Ondanks het grove slaaptekort wat ik die dag heb opgelopen, was het zeer geslaagd. Nog 3 weken en ik ben weer thuis. Ben wel weer toe aan een andere omgeving. Maar gelukkig hoef ik me daar de rest van het jaar geen zorgen om te maken. Er liggen nog wat leuke projecten in het verschiet.

• 27 Juni 2010 - 08:20

Mark Baak:

Pas wel op wie je belachelijk maakt vandaag ;-) Wij moeten morgen nog. Die wdstrijd winnen we uiteraard, maar toch.

Mooie foto's!

• 27 Juni 2010 - 08:53

Elia:

Kun je tijdens het belachelijk maken van die iemand een cameraman meenemen, dat willen wij natuurlijk wel zien. Doe dan ook meteen maar een geluidsman voor de effecten!

• 27 Juni 2010 - 16:07

Lies :

Samen met Tante Riet kijken wij jou verslag even op Zomdag middag onder het genot van een Rose en een glas water dat begrijp jij wel toch Martijn, geniet ervan lieve groet , dag

• 27 Juni 2010 - 16:07

Lies :

• 27 Juni 2010 - 18:29

Berry Swart:

Laat je die vuvu wel daar ?

• 28 Juni 2010 - 08:49

Paul:

Bonjour Martijn,
    Ik had toch een vak moeten leren,net klaar met het ontbijt serveren. Dat begint hier in de zomer al om 06.15h, de nachten zijn dan wel wat kort. Maar vanmiddag zijn we klaar en gaan we er ook even voor zitten. Groetjes uit Les2Alpes, Paul, Esther en Fay.

• 28 Juni 2010 - 09:36

Bas:

Hi Tinus,
    Wat een top tijd mo et je daar hebben. Ik zou graag met je mee zijn gegaan naar de wedstrijd. Laten we over 3 weken hier weer lekker bijkletsen over je verhalen en escapades. Geniet ervan!

• 29 Juni 2010 - 09:49

Bastiaan:

Hi boss, hopw is it?

Wat een top dag was het inderdaad! Nu weer terug aan de arbeid, kak! Veel plezier bij Andre als hij je nog belt en wellicht samen terug naar Kaapstad voor halve finale, moet je echt nog ff vuvuen in de braai. Fantastische foto's en filmpjes nog van. Zie je snel en geniet nog!