Eerste maand - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Martijn Swart - WaarBenJij.nu Eerste maand - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Martijn Swart - WaarBenJij.nu

Eerste maand

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

04 Juni 2010 | Zuid-Afrika, Pretoria

Zo, de eerste maand zit er alweer op. Ik heb het IBC zien groeien van zo goed als niets (wat kabels en lege kantoren) to teen inmiddels bruisend centrum van de televisie makende wereld. Zelfs de NOS is vandaag aangekomen...

Heel veel nationaliteiten zijn aanwezig, honderden omroepen, allemaal hun eigen plekje op het IBC. De grootste is toch wel ESPN, onze Amerikaanse vrienden pakken het altijd groots aan. Maar onderschat de Duitsers niet, ARD en ZDF brengen tezamen 1700 man personeel mee. Wat dat betreft zijn zij dan weer het grootste. Althans, wij (HBS) met 2500 man personeel kunnen er ook wel wat van. Maar goed, er worden dan ook 10 stadions voorzien van 29 of 32 camera's en alle andere faciliteiten die nodig zijn voor een registratie van zo'n evenement.

En dan is er nog 3-D... Dat hobbelt overal tussendoor en zal wel voor een hoop spectaculaire beelden zorgen. Ik zal het in ieder geval gaan bekijken in de 3-D Cinema op het IBC, als ik er tijd voor heb natuurlijk en dat zal zeker de eerste dagen niet het geval zijn.

Dus... ik heb ook nog 2 kaartjes voor Kameroen-Nederland... is alleen in Kaapstad dus ik moet nog effe kijken hoe ik dat ga aanpakken. Als er nog iemand mee wil, ik heb één kaartje over ;-)

Ik heb ook wat foto's gemaakt van het stadion, maar die staan nog op mijn camera en die ligt nog in het IBC, dus misschien later weer.

  • 04 Juni 2010 - 20:17

    Mark Baak:

    Hallo kerel,

    Dank voor de update.

    Hoe ga je qua niet drinken?

    Mazzl,
    Mark

  • 05 Juni 2010 - 08:33

    Bas Swart:

    Hee Tinus,
    Leuk om je te horen. Ik zou wel met je mee willen met het kaartje dat je nog over hebt. Wanneer is die wedstrijd?

  • 07 Juni 2010 - 07:30

    Niels Ruijs:

    Klinkt goed!! Mag je t hotel al uit, of maakt dat niet zoveel uit?
    Ik hoef kaartje niet, vlieg a.s. dinsdag ri durban om 2 wedstrijden te zien waaronder NL- JPN. tussendoor ook nog ff (10 uur rijden) naar Botswana!! Zal wel supermooi zijn daar, zie er naar uit!
    Gr Niels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Woon/werk verkeer

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2010

lui...

03 Oktober 2010

Regenachtig...

22 Augustus 2010

Voetbal enzo

13 Augustus 2010

op reis

01 Juli 2010

Tour de Soweto
Martijn

Actief sinds 08 Juni 2008
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 32161

Voorgaande reizen:

21 Januari 2014 - 25 Februari 2014

Olympische Spelen Sochi 2014

17 Juni 2012 - 14 Augustus 2012

London 2012 Olympics

14 April 2009 - 29 April 2009

Beursje in las Vegas

30 November -0001 - 30 November -0001

Woon/werk verkeer

Landen bezocht: