Weekje vakantie gehad - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martijn Swart - WaarBenJij.nu Weekje vakantie gehad - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martijn Swart - WaarBenJij.nu

Weekje vakantie gehad

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

24 April 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo, het zit er weer op. Na niet vast gezeten te hebben in Las Vegas, ook niet vast gezeten in Los Angeles, uiteindelijk dus ook niet vast gezeten in New York.

Even een weekje aan vast geplakt na de beurs in Las Vegas. Was wel erg ontspannen, heb zelfs de kans gehad om cultuur te doen! Ben zowaar in het Museum of Moderns Art geweest. Alwaar een tentoonstelling van de Amerikaanse filmmaker/kunsternaar Tim Burten plaats vond. Erg cool. Ook een afdeling over design in MoMA, waar uiteraard een stoeltje van Gerrit Rietveld niet mag ontbreken. Veel fotografie, maar ook zo'n afdeling met schilderijen met maar 1 kleur enzo... van die abstracte gevalletjes waarvan veel mensen in beroering raken... Ik begrijp dat soort kunst dus niet...

Ook nog bovenop Rockefeller Center genoten van het uitzicht, picnic in Central Park en beetje geslenterd door de stad. Al met al erg leuk dus.

Morgen vlieg ik weer terug, voor een paar dagen thuis die vooral in het teken zullen staan van de voorbereiding op 11 weken Johannesburg.

Ik zal proberen het volgende berichtje in het Afrikaans te doen, altijd lachen.

• 25 April 2010 - 07:27

Mark Baak:

Mooi tripje weer! Nog tijd voor Koninginnedag of moet je dan al naar het oranje feestje in onze meest zuidelijke provincie? Ik zeg annexeren die hap, dan kun je de dozen wijn daar gewoon in euro's betalen en is de reis terug naar Schiphol een binnenlandse vlucht

• 25 April 2010 - 13:54

Lies Swart:

Ik heb weer meegenoten,
    wat een bofkont ben je toch, maar ik weet dat je er ook voor gaat,Martijn geniet ervan,groet,