vast... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Martijn Swart - WaarBenJij.nu vast... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Martijn Swart - WaarBenJij.nu

vast...

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

16 April 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Helaas... alle vliegvelden dicht in noord Europa... Maar gelukkig heb ik een mini vakantie gepland en heb er dus geen last van. Wel een hoop Engelse en Belgische collega's die nu ergens in Amerika op een vliegveld zitten.

Afgelopen week op de NAB beurs gestaan. Dit is een grote televisie beurs, speciaal gericht op de aanbieders van studio's, reportagewagens etc. Behoorlijk technisch volk dus; zo'n 85.000 en die heb ik allemaal verteld hoe ze beter televisie kunnen maken ;-)

Verder lekker rondgehobbeld in Las Vegas, lekker gegeten, iPad gekocht (ja, kon het toch niet laten) en vandaag is het weer klaar.

Straks met mijn goede vriend Benjamin (Belg die in New Jersey woont) met de auto naar Los Angeles, of liever gezegd, Burbank.

Daarna, op maandag vlieg ik door naar New York, eventjes bij Jasper en Ellen op de koffie (kom er toch langs zeg maar).

Heel erg druk dus. Maar omdat ik straks 11 weken in Zuid Afrika ga zitten, lijkt het mij wel handig om eerst even te ontspannen en een beetje op te laden.

Tot het volgende bericht!

• 16 April 2010 - 19:08

Mark:

Klinkt goed kerel. Pak die rust en geniet van de USA

iPad = jaloers