Sluitingsceremonie - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martijn Swart - WaarBenJij.nu Sluitingsceremonie - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martijn Swart - WaarBenJij.nu

Sluitingsceremonie

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

02 Maart 2010 | Canada, Vancouver

Zondagavond was het zover, nadat ik de Canadazen hockey goud had zien winnen op tv, ben ik richting BC Place gegaan. Ik had een kaartje voor de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen.

17.30 begon het feest, eerst maar eens even goed maken wat er mis ging in de openingsceremonie; het laatste deel van het vuur werd ontstoken. Daarna het aftellen naar de echte ceremonie met een boel mensen die het stadion binnen renden met snowboards en op deze manier allerlei figuurtjes maakten.

Daarna moesten we ook nog interactief mee doen, elandsoren op, met lampjes zwaaien, vanalles en nog wat.

Aan het einde ook nog allerlei goeie muziek!

Het was een onvergetelijke ervaring, ik kan het iedereen aanraden.

Nu inmiddels geland in Calgary, voor een paar daagjes ontspanning, vrijdag nog een weekendje naar Lake Placid en dan ben ik dinsdag weer terug.

• 03 Maart 2010 - 02:26

Jasper:

Gave ervaring! Dat mogen maar weinig mensen meemaken. Geniet ervan!

• 03 Maart 2010 - 08:39

Niels:

He Tinus, heb je gevolgd via Twitter, Facebook en deze, maar wat mij nou interesseert is hoe je werk was. Was t druk, hectisch, gekkenwerk, leuk?
    Heb je alleen maar gehoord over feest en reden tot feest.
    Gr,
    Niels