Olympisch avontuur - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martijn Swart - WaarBenJij.nu Olympisch avontuur - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martijn Swart - WaarBenJij.nu

Olympisch avontuur

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

25 Februari 2010 | Canada, Vancouver

Zo, eindelijk even tijd om wat te schrijven. Veel gebeurd de afgelopen dagen; Sven maakte een misstap, 4man bob terug getrokken, vrouwen bob 8ste en hier en daar wat medailles.

Verder gaat het hier allemaal prima, we maken mooie beelden bij het schaatsen, waarvan de meeste ook op de Nederlandse televisie te zien zijn (niet in High Definition... maar goed, daar kan ik dan ook weer niks aan doen, de rest van de wereld kan dat dus wel).

Ben nog een dagje naar Whistler geweest, even bij Skeleton kijken, erg leuk daar. Verder vaak Holland Heineken House, uiteraard, beetje met de overige Hollanders hier biertjes drinken ;-)

Het zijn voor ons nog maar 2 dagen werken en dan zondag ga ik naar de sluitingsceremonie, en vervolgens een paar dagen naar Calgary en Lake Placid alvorens ik weer naar Nederland kom. Dus het duurt nog even voordat ik daar weer te zien ben.

Overigens, Vancouver is echt een superstad. Canadezen zijn gastvrij en op dit moment vooral uitbundig. Het was een hoop lawaai toen ze met ijshockey wonnen van de Verenigde Staten, ik hoop dat ze het nog een keertje kunnen herhalen in de finale.

Tot de volgende keer maar weer!

• 26 Februari 2010 - 10:01

Ruud Van Boom(ome):

Geweldig neefje, geniet er nog even lekker van.Afgezien van het vliegen ben ik stinkend jaloers op je.
    groeten

• 26 Februari 2010 - 10:32

Mark Baak:

Klinkt goed Tinus!

En heel discreet dat je niets hebt geschreven over het tequila slammeren met Erica Terpstra. Mijn complimenten.

• 26 Februari 2010 - 11:38

Debby:

Te gek allemaal hoor. Geniet nog even daar.
    Debby

• 26 Februari 2010 - 22:02

Ma :

Fijn dat je na het harde werken????nog een paar leuke dingen kunt gaan zien. Zal kijken of ik je bij de sluiting zie zitten.Veel plezier in Calgary en Lake placid.
    Liefs je ma