Sleetjes - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Martijn Swart - WaarBenJij.nu Sleetjes - Reisverslag uit Winterberg, Duitsland van Martijn Swart - WaarBenJij.nu

Sleetjes

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

13 December 2009 | Duitsland, Winterberg

Zo, lang niks geschreven, dus nu maar weer eens even in het toetsenbord kruipen.

Inmiddels alweer halverwege het bobslee en skeleton seizoen. Nu in Winterberg, maar we hebben de nodige plaatsen al gehad; Salt Lake City, Lake Placid en Cesana Pariol. Maar zoals gezegd, halverwege. Vorige week in Cesana was fantastisch, eerst even in Les Deux Alpes geweest (bedankt Paul) en op de terugweg een omweggetje door de Franse Alpen gedaan. Helaas was het weer slecht (regen op de Col de Lautaret in december...), Sushi in Utrecht, kort dagje thuis en uiteindelijk beland in Winterberg.

De Nederlandse mannen hadden zich in Amerika al gekwalificeerd voor de Olympische Spelen en dit weekend ook de dames. Dus dat is alvast een succesje.

Morgen rijden we met de tv-ploeg door naar Altenberg, dicht bij de Tsjechische grens, diep in Oost Duitsland dus... Mooie plek, als je van kuuroorden, wandelen en Nordic Walking houdt! Niks te doen, geen normaal restaurant in de buurt, niets om te gaan stappen, maar goed maakt allemaal niet uit. Zolang we maar internet hebben komt het wel goed. Dinsdag vrij, dus of even naar Dresden, of een dagje naar Praag, we zien het wel. Zondag in ieder geval direct na de race weg om snel naar Utrecht te rijden voor een geweldig feestje! Iets om naar uit te kijken.

Groeten vanuit een (inmiddels) besneeuwd Winterberg!

• 14 December 2009 - 11:27

Giel:

Hi Tinus, rij je wel voorzichtig met je winterbanden. Ik ben vergeten een paar moeren vast te draaien!
    Enne.... Kan je nog zorgen voor een witte kerst hier?
    Veel plezier daar en ik zie je de 20e!

Groet Giel

• 14 December 2009 - 16:28

Mark Baak:

Hallo kerel,

Lekker road tripje weer met dat sleetje rijden!

Veel plezier met Nordic Walken en tot het etentje de 22e!

Groeten,
    Mark

• 20 December 2009 - 16:49

Lies:

Hoop dat je nog kan meegenieten van het feest i.v.m. het slechte weer.
    rij voorzichtig,
    lieve groet.