Daar zijn we weer! - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Martijn Swart - WaarBenJij.nu Daar zijn we weer! - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Martijn Swart - WaarBenJij.nu

Daar zijn we weer!

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

24 Augustus 2009 | Brazilië, São Paulo

Zo, eventjes niets laten horen, toeristisch gedaan in Nederland, ook nog naar Berlijn geweest, maar daar gaan we het niet over hebben.

Zojuist aangekomen in Sao Paulo; 12 uur in een vliegtuig, 1,5 uur (minimaal) in een taxi, maar nu dan toch in het hotel.

Sao Paulo, een stad met meer inwoners dan in heel Nederland, das dus best wel een flinke stad. Erg veel auto's ook hier, je zou toch wel een heleboel ouwe Citroëns verwachten, er zitten zoveel hobbels en gaten in de weg dat een beetje comfortabele vering niet zou misstaan.

Overigens reed de taxi chauffeur een nogal dubieuze route... Denk niet dat het in de Lonely Planet staat als favorite wandelroute zal ik maar zeggen.

In ieder geval ontspannen nu, moet nog wel even wakker blijven om de 5 uur tijdsverschil te overbruggen.

In ieder geval de groeten uit Brazilië en ik zal eens kijken of ik deze week nog een stukkie kan typen

• 24 Augustus 2009 - 23:09

Jasper:

Tinus, wat ga je doen in Brasil?
    Brasil, lalalalala, lalalalala!

• 25 Augustus 2009 - 00:51

Ma Swart:

Fijn dat je goed aangekomen bent. Staat in Sao ook niet zo'n groot beeld, of vergis ik me. Als het zo is zie ik je wel daarmee op een foto. Veel succes en een fijne week.
    Liefs Ma

• 25 Augustus 2009 - 05:44

Ralph:

He Ouwe Rukker,
    In Brazilie, 5 uur tijdverschil overbruggen!??! Nou, mag hopen dat je je vermaakt hebt!! Tijger!
    Tot snel weer, trappen we weer een paar flesjes weg! Ralph

• 25 Augustus 2009 - 06:13

Mark:

Uuuuh, is het daar ook tijd voor taart?